حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
blogers
icon

Music Up

موزیک های درخواستی از 1قرن پیش تا الان ...

حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس

 

نرگسم ای گل نازم، نکنه به پات ببازم

من میخوام برای چشمات، این ترانه رو بسازم


ای گل نرگس، عشق تو هرگز

نمیکنم ترکش، رسیده وقتش

برسه به حقش، کسی که تورو دوست داره


اسم تو برام عزیزه، از سر صدام زیادی

آخه این حس قشنگو، به ترانه هام تو دادی

تو مث تولد عشق، تو مث خاطره هستی

تویی اون گلی که با عشق، سر راه من نشستی


نرگسم ای گل نازم، نکنه به پات ببازم

من میخوام برای چشمات، این ترانه رو بسازم

نرگسم ای گل نازم


ناجی من تویی منتظرم، حامی من تویی مضطربم

میرسه وقتش

نرگسم ای گل نازم

برای تو من میمیرم

عشق تو

حرف تو

رنگ تو

عکس تو

اشک تو برام عزیزه

حتی ندیده اشکمو خدا، برام عجیبه اشکمو چرا

دیدیو اما میرسیم به هم


اسم تو برام عزیزه، از سر صدام زیادی

آخه این حس قشنگو، به ترانه هام تو دادی

تو ه پل برای رفتن، از دل من تا ستاره

مث بارون که تو پاییز، رو گونه هام میباره

نرگسم ای گل نازم، نکنه به پات ببازم

من میخوام برای چشمات، این ترانه رو بسازم

تو مث تولد عشق، تو مث خاطره هستی

تویی اون گلی که با عشق، سر راه من نشستی

نرگسم ای گل نازم

نرگسم ای گل نازم، هستی محرم رازم

نرگسم ای گل نازم

عطر پیچیده بازم، بی تو نمیتونم باشم


حرمت عشقت شکستنی نیس، قدرت مهرت دیوونه کنندست

حرفای تو از یاد رفتنی نیس، توی ذهنمونه باهاش میشم مَست

ثانیه میگذره عشق من بیشتره، زندگی بدون حاشیه میگذره

همیشه زنده برای من، تو این شهد شیرینتو نداره هر گلی


درخواستی دوست عزیز نرگس خانوم
MP3 128
Download

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:پُست فوق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
DaTe: 10 / 5 / 1391برچسب:, | TiMe: 12:31 AM | Via: EhsAn|


LasT PosT
» میثم هارد بوی - خانومی
» مهسا ناوی - نوازش
» حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
» زنده یاد جهان - حلالم کن
» گروه واران - منو بارون
» متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
» Shadmehr Aghili - Tarafdar
» Dariush Ft. Faramarz Aslani - Ageh Ye Rooz
» Yas - Piydeh Misham
» Zacon Ft. Mori - Aha Boogoo
» Justina - Ghadam Be Ghadam
» خوش آمدید

Design By : faryadBseda.blogfa.com